Forbredre din livskvalitet

Bedre bevægelighed

Online booking

Baby kiropraktor – også for børn og unge​

Både børn og unge vil have gavn af kiropraktisk behandling hos en baby kiropraktor. Behandlingen kan hjælpe børnene med at slappe af og føle en lethed. Lange dage i skolen kan være med til at give børn eller unge spændinger, man som baby kiropraktor kan afhjælpe.

Typiske behandlinger hos en baby kiropraktor

Nogle af de problemer vi ofte ser hos børn og unge kan for eksempel være:

• Spædbørn med koliksymptomer eller forstoppelse
  • Spædbørn med nedsat bevægelighed i nakken eller skævheder i ryggen
  • Skolebørn med smerter i ryg, lænd eller nakke
  • Skolebørn med skævheder i ryggen
  • Børn med spændingshovedpine

Børn kan få akkurat de samme spændingsproblemer, som voksne og kan derfor have gavn af at komme til en baby kiropraktor. På vores klinik ved Vallensbæk Strand nær Brøndby og Taastrup, ønsker vi at hjælpe børnene og lette smerterne.

Vores erfaring på klinikken er, at børn ikke kan tage skade af den kiropraktiske behandling hos en kiropraktor. Vi oplever tværtimod, at børnene lettere kan løsne op i muskler og led.​

Du kan hjælpe dit barn videre

Som forælder er det ikke sjovt at stå og se på ved sidelinjen. Det kan være svært at se sit barn med smerter, så derfor bør man efter endt behandling hos os hjælpe sit barn videre selv.

Der er et par tips man kan tage med videre, hvis man ønsker at gøre det bedste for sine børn. Sørg for at barnet:

• Skifter stilling ofte
  • Retter ryggen når de sidder ned
  • Ikke falder sammen i nakken, når de bruger deres smartphone eller computer
  • Rører sig

Som baby kiropraktor kan man godt hjælpe barnet her og nu, men det er også utrolig vigtigt, at man selv gør en indsats for at højne bevægeligheden hos barnet.

Ønsker man at skabe de bedste betingelser for barnet, kan man eventuelt kombinere en behandling hos os en baby kiropraktor med et jævnt fysisk aktivitetsniveau.

Skal du have hjælp fra en kiropraktor?

Hvis du ønsker, at vi skal hjælpe dit barn via en kiropraktisk behandling udført af en baby kiropraktor, så gør vi gerne det. Vi foretager først en konsultation, hvor vi finder ud af, hvordan barnet har det, og derfra kan vi planlægge et behandlingsforløb.

Kontakt os hellere end gerne, så vi i fællesskab kan planlægge et behandlingsforløb hos en kiropraktor for dit barn eller teenager. Ring til os på telefon 31 36 90 36, send os en e-mail på: ulla@kiropraktorulla.dk eller udfyld vores kontaktformular.

KIROPRAKTISK KLINIK, ULLA KJÆR KNUDSEN