Ris, ros eller klager

Hvis du har som følge af behandling i klinikken har fået flere/nye smerter eller andre bivirkninger, kan du indberette det her : www.dpsd.dk

Hvis du vil søge patienterstatning klik på følgende link: www.patienterstatningen.dk

Hvis du har lyst til at sende ris eller ros til klinikken, vil vi selvfølgelig blive meget glade for det, og det gør du ved at benytte formularen på denne side.

Har du nogle spørgsmål?​

Så kan du sende dem til mig via formularen,

​så vender jeg tilbage hurtigst muligt.​

Følg os på Facebook​

​“

Jeg ser på hele mennesket, når folk kommer med rygsmerter eller problemer med nakke og skuldre. Jeg sætter samtalen højt. Behandlingen begynder ved første konsultation. Og du får øvelser og gode råd med hjem.

”​​

Udtalelser fra vores kunder

Her kan du læse et par udtalelser fra vores glade kunder.

James Taylor

Amy E.

​"Sed disæamet ea est ipsa optio mi vel ad ad ea hac libertatum, eros sit esse nec aperiam. Oøse quo mi ordinem ea purus adæconvincunturque"

Dean Harris

​Hvad koster en kiropraktor?

​Priserne for en behandling begynder fra kun 313 kr. Er du medlem af Sygeforsikring Danmark, så kan du få tilskud til behandlingen.​​

Oplever du smerter eller ømme muskler og led, så kontakt os allerede i dag.​

Vi kan kontaktes på telefon 31 36 90 36 eller e-mail ulla@kiropraktorulla.dk.

Du kan også vælge at booke en tid online.

Om os

Hos Kiropraktisk klinik v/Ulla Kjær Knudsen fokuserer vi på forskellige behandlingsmetoder, alt efter hvilken klient vi har med at gøre.

Alle klienter er forskellige – smerterne ligeledes. Vi gør altid vor bedste for at hjælpe kroppens led og muskler til at fungere optimalt.

​Mandag - torsdag

8:00 - 17:00​